محـرومیت بشاگرد تمامی ندارد/سالن ورزشی بدون آب وبرق


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 30 بهمن 1394
بازدید : 457
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

وقتی ورزش هم به جوانان بشاگرد روی خوش نشان نمی دهد/سالن ورزشی خطه محروم هرمزگان فاقد آب و برق چندین سال از افتتاح سالن ورزشی روستای درنگ مدو بشاگرد می گذرد اما هنوز این سالن وضعیت مناسبی ندارد و از امکاناتی همچون آب و برق برخوردار نیست.

وقتی ورزش هم به جوانان بشاگرد روی خوش نشان نمی دهد/سالن ورزشی خطه محروم هرمزگان فاقد آب و برق

به گزارش عصـربشاگرد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، بیشتر جمعیت روستای درنگ مدو بشاگرد را جوانان تشکیل می دهند از این رو باید به فکر سوق دادن بیشتر و بهتر جوانان به سمت و سوی ورزش باشیم. اهمیت به ورزش اهمیت به سلامتی و نشاط مردم است و در این راستا اهمیت به ورزش همگانی یک ضرورت محسوب می شود و توسعه آن باید در رأس اقدامات ورزشی قرار گیرد. سالن ورزشی چند منظوره روستای درنگ مدو بیش از چهار سال است که به همت اداره ورزش و جوانان افتتاح شده است اما با گذشت چندین سال از افتتاح، هنوز این سالن وضعیت مناسبی ندارد و از امکاناتی همچون آب و برق برخوردار نیست. حمید وطن خواه دهیار روستای درنگ مدو شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه سالن ورزشی درنگ مدو تنها سالن ورزشی در بخش گافر و پارامون بشاگرد می باشد ، گفت: متاسفانه برق این سالن از زمان افتتاح تا کنون موقت می باشد و در حال حاضر این برق جواب روشنایی سالن را نمی دهد. وطن خواه نبود انشعاب آب را از دیگر مشکلات این سالن عنوان کرد و اظهار کرد: به دلیل نداشتن آب برای سالن ورزشی، سرویس بهداشتی این مکان وضعیت مناسبی ندارد. وی افزود: درب های سالن قفل ندارد و مردم بدون هماهنگی با مسئول مربوطه از سالن استفاده می کنند. دهیار درنگ مدو ، تاکید کرد: جوانان بخش گافر و پارامون علاقه زیادی به ورزش به خصوص فوتسال دارند که با جرعت می شود گفت که تمام روستاهای منطقه پشت کوه گافر از این سالن ورزشی استفاده می کنند. حمید وطن خواه ، تصریح کرد: دهیاری روستای درنگ مدو بارها از اداره ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد و همچنین اداره برق شهرستان در این زمینه درخواست همکاری نموده است، اما متاسفانه هیچ اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته و ورزشکاران بخش گافر و پارامون همچنان با این مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. روستای درنگ مدو مرکز بخش گافر و پارامون بشاگرد می باشد که فاصله این روستا تا مرکز شهرستان حدود 60 کیلومتر است.

انتهای پیام//

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: محرومیت بشاگرد تمامی ندارد , وقتی ورزش هم به جوانان بشاگرد روی خوش نشان نمس دهد , روستای درنگ مدوبشاگرد , سالن ورزشی بدون آب وبرق دربشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 1385
بازدید هفته : 2973
بازدید ماه : 2917
بازدید کل : 128050
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com